April 12, 2011

ξημερώνει

Καληνύχτα να λέω στο παλιό


σ'ότι παλιό
σε ότι με βαραίνει αλυσίδα στο πόδι μου με μπάλα 

καληνύχτα πόνε μου παλιέ
τραύμα μου βαθύ από τα έξι χρόνια καληνύχτα

ξημερώνει μέρα με χρώματα
με της άνοιξης αρώματα 
με μουσικές

ξημερώνει ουρανός όλο
πορτοκαλί και κίτρινο
ροζ πινελιές 
στο γαλάζιο του πνέυματος

ξημερώνει η ελπίδα μου κι όλο το φως
το φως της νέας μέρας
το φως της αλήθειας
το φως της αγάπης
το όλον φως

σε φιλώ, σε ευχαριστώ από καρδιάς
που ήρθες στη ζωή μου διαβάτης
συνοδοιπόρος που υπήρξες για λίγο
ας συγχωρεθούμε

ευχαριστώ που με χάραξες, 
που με έμαθες τη θλίψη να χωρίζω από την αυτολύπη

σημαίνεις πολλά για τη μέρα που έρχεται

μα τώρα γεια σου, καληνύχτα για πάντα
γιατί για τη μέρα ετοιμάζομαι, και το ξημέρωμα φτάνει
και εκεί πια θα ξεχαστείς
και τραύμα, και φόβε, και σκέψη παλιά
και σπόρε πικρέ και ξένε

σε φιλώ και γειά σου πια

γιατί φτάνει, να 
βλέπω μια αχτίδα το μαυρο να σπάει
σώπασε φωνή μου πια
ακούω την καρδιά μου- σαν τρελλή χτυπά
σχεδόν καλαηδά

αγγέλους ακούω και νότες ψηλές
στη μέρα που έρχεται
τιμή μου μεγάλη
στο φως πια να δω 

τον αληθινό μου Εαυτό

No comments:

Post a Comment